Nasi wykładowcy
Przygotowali dla Was kursy części online oraz odpowiedzą na Wasze pytania podczas warsztatów!

Wykładowcy z Ten Square Games

Krzysztof Świst

Szczęśliwy mąż i ojciec dwóch córek. Prywatnie wielki fan sportu. W Ten Square Games niemal od samego początku. Wcześniej odpowiedzialny za Let's Fish - obecnie pracuje nad nową grą na urządzenia przenośne - Extreme Sport Fishing. Fan karcianek i gier free to play. Nałogowy gracz symulatorów - złowił i upolował ponad milion zwierząt... online.

Jakub Misztal

Zaczął pracę w Ten Square Games po pierwszej edycji Akademii F2P jako jeden z finalistów. Od samego początku związany z Let's Fish, gdzie obecnie jest liderem i głównym designerem projektu. Prywatnie wielki fan gier, chętnie też poszerza swoją wiedzę z zakresu projektowania gier. W wolnych chwilach lubi spacerować ze swoim psem.

Łukasz Stryjek

Z wykształcenia informatyk. Z pasji grafik komputerowy. Obecnie pracuje jako game designer nad grą Extreme Sport Fishing. Lubi zarówno gry wideo jak i planszowe, karcianki oraz papierowe rpg. Wolne chwile spędza przewalając żelazo na siłowni.

Marcin Chmurski

Jeden z finalistów drugiej edycji Akademii. Do świata gier zaprowadziły go w pierwszej kolejności planszówki i gry fabularne, chociaż interesuje się także grami PC i na urządzenia mobilne. Pracuje jako game designer przy projekcie Let's Fish, gdzie zajmuje się żonglowaniem contentem ku uciesze graczy oraz tworzeniem dokumentacji do nowych funkcjonalności.

Michał Kopeć

Finalista poprzedniej edycji Akademii F2P. Maniak gier w każdym wydaniu. Kiedy nie pracuje - gra - na komputerze, konsolach, a także w planszówki. Ma szczególną słabość do karcianek. Prywatnie interesuje się dietetyką i kulturystyką. Aktualnie pracuje jako game designer w enigmatycznym Projekcie X.

Konrad Słabig

Rzucił studia, żeby zostać testerem. Skończył jako lider techniczny działu, który w rok wyprodukował ponad 130 gier. Stały bywalec gamejamów i die-hard fan gier Nintendo.

Marcin Bugała

Z wykształcenia informatyk, od skończenia studiów cały czas związany z gamedevem, obecnie programista w Ten Square Games. W wolnym czasie zawsze próbuje tworzyć własne gry, zainteresowany modelowaniem 3D, VFX i wszystkimi aspektami tworzenia gier.

Dominik Majchrzak

Informatyk, programista Unity w Ten Square Games. Od dziecka zafascynowany światem komputerów i gier wideo, postanowił rozwijać się w tym kierunku. Inspiracji szuka w muzyce, amator włoskiej pizzy. W czasie wolnym lubi podróże i sport.

Maciej Szaflik

Programista Unity w Ten Square Games. Tworzenie gier rozpoczął od uczestnictwa w kole naukowym TK Games. W wolnych chwilach nałogowo czyta fantastykę i uporczywie uczy się rysunku.

Przemysław Obara

Mieszczący sie w pierwszej dziesiątce pierwszych pracowników, a zarazem pierwszy grafik w TSG. Odpowiedzialny za wyznaczanie stylistyk i wyglądu naszych gier, obecnie art director działu graficznego. Prywatnie miłośnik gier indie.

Bartłomiej Kurzok

Urodzony z ołówkiem w ręku, rysownik, ilustrator, concept artist. W Ten Square Games odpowiedzialny za postaci m.in. do gry Magic Heroes. Prywatnie ilustrator okładek do płyt, gracz Tekkena i bmx rider na emeryturze.

Rafał Danhoffer

Od 4 lat w Ten Square Games jako grafik 2d. Obecnie pracuje przy tytule "Extreme Sport Fishing", głównie jako projektant interfejsów. Wielki fan grafiki wektorowej.

Marcin Markowski

Zawodowo grafik z ponad 10 letnim doświadczeniem jako Web Designer. W TSG odpowiada za marketing. Prywatnie fan szwedzkiej motoryzacji, hobbystyczny mechanik oraz tancerz latino.

Wioletta Orłowska

Ukończyła studia inżynierskie na kierunku Informatyka ze specjalizacją Grafika 3D. Na swoim koncie ma udział w wielu game jamach, z czego cztery z nich w zwycięskiej drużynie. Współorganizatorka wrocławskiego Sensei Game Jamu. Obecnie pracuje jako grafik 2D. Hobbystycznie rysuje portrety i ilustracje ołówkiem oraz tworzy voxel arty.

Monika Sziler

Z wykształcenia Architekt Krajobrazu. Grafik 2D w Ten Square Games, odpowiedzialny za marketing. Prywatnie jej pasją jest taniec hip-hop, należy do wrocławskiego zespołu All In.

Paweł Szpiczakowski

Inżynier informatyki ze specjalizacją Grafika 3D. Nałogowy uczestnik game jamów i szybkiego prototypowania gier. Współorganizator wrocławskiego Sensei Game Jamu. Obecnie pracuje jako developer gier mobilnych w Ten Square Games. W czasie wolnym także tworzy gry, modeluje w 3D oraz amatorsko ćwiczy salsę.

Goście Akademii F2P

Więcej info wkrótce!

Więcej info wkrótce!

Więcej info wkrótce!

Więcej info wkrótce!

Więcej info wkrótce!

Więcej info wkrótce!

Więcej info wkrótce!

Więcej info wkrótce!

Więcej info wkrótce!

Więcej info wkrótce!

Więcej info wkrótce!

Więcej info wkrótce!

Więcej info wkrótce!

Więcej info wkrótce!

Więcej info wkrótce!

Więcej info wkrótce!